دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۹۷۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
در شب ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها و آغاز دهه کرامت
یکصدو پنجاه و سومین محفل انس با اهل بیت علیهم‌السلام در شب ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها، با حضور حجه‌الاسلام حشمدار و مخاطبان جوان و نوجوان در خانه‌فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ همزمان با آغار دهه کرامت و در شب ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محفل انس با اهل بیت علیهم‌السلام، با حضور حجه‌الاسلام حشمدار و مخاطبان جوان و نوجوان، پنج‌‎شنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در خانه‌فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

در این برنامه که یکصد و پنجاه و سومین نشست از مجموعه برنامه‌های محفل انس با اهل بیت(ع) است و با حضور مخاطبان جوان و نوجوان برگزار می‌شود، حجه‌الاسلام بهنام حشمدار، استادحوزه و دانشگاه، حدیت بیست و ششم از کتاب چهل حدیث حضرت امام خمینی(ره) را با موضوع ارزش علم، شرح خواهد کرد.

محفل انس با اهل بیت(ع) با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز می‌شود و پس از برگزاری نشست و منبر ذکر معارف و فضائل اهل بیت(ع)، سفره‌ی اطعام ائمه اطهار(ع)، پذیرای مخاطبان خواهد بود.

علاقه‌مندان به ویژه نوجوانان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌فرهنگ باصفا، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 44098748 و 44053635 تماس بگیرید.

نظر شما