دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۳
کد خبر: ۱۳۹۶۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
خانه‌فرهنگ باصفا با حضور آرزو مصطفی، نویسنده کتاب کودک، خوانش گروهی کتابی از مجموعه تجربه‌های کلیدی را با عنوان «تنبل نباش»، همراه با کارگاه کاردستی و نقاشی برای کودکان برگزار می‌کند.
مقابله با تنبلی در کودکان، در کارگاه قصه و کاردستی خانه‌فرهنگ باصفابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کارگاه خوانش گروهی قصه برای کودکان ۵ تا ۷ سال، با داستان «تنبل نباش» نوشته‌ی سو گریوز، همراه با آموزش ساخت کاردستی و نقاشی، از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در خانه‌فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

در این برنامه که به همت کانون آرزوهای بزرگ و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فضایی آموزنده و همراه با خلاقیت و نوآوری برای کودکان پنج تا هفت سال برگزار می‌شود؛ آرزو مصطفی، نویسنده کتاب کودک، ضمن خوانش گروهی داستان «تنبل نباش» نوشته‌ی سو گریوز و ترجمه مریم رونق، از مجموعه کتاب‌های کودک با موضوع تجربه‌های کلیدی، ساخت کاردستی و نقاشی نیز آموزش داده خواهد شد. موضوع کتاب «تنبل نباش»، آموزش مهارت مقابله با تنبلی در کودکان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌فرهنگ باصفا، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۴۰۹۸۷۴۸ و ۴۴۰۵۳۶۳۵ تماس بگیرید.

نظر شما