جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۳۹۴۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
با حضور منتخب آثار مسعود روح‌اللهی و جمعی از هنرمندان نقاش، نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «غوغای رنگ در طبیعت»، در نگارخانۀ پردیسان فردوس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی نقاشی هشت نفر از هنرمندان این رشته به همراه منتخبی از آثار استاد مسعود(محمدعلی) روح‌اللهی با عنوان «غوغای رنگ در طبیعت»، همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۴ با حضور افتخاری بهروز بلوری و اهالی هنر در نگارخانۀ پردیسان فرهنگسرای فردوس افتتاح خواهد شد.

همراه با آثار مسعود روح‌اللهی، آثاری از مهدی وفایی‌تبار، زهرا بختیاری، معصومه فرشباف، گلی نیک‌نفس، سودابه ناظم‌‌زاده، سحر اخضری، مریم کنعانی، میترا رحمانی در این نمایشگاه شرکت داده شده‌اند. عمده‌ی آثار نمایشگاه با موضوع طبیعت و با تکنیک‌های قیر و بنزین و پاستل خلق شده‌اند.

بر اساس اعلام گالری پردیسان، در حاشیه‌ی نمایشگاه «غوغای رنگ در طبیعت»، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، ورکشاپ نقاشی با حضور بهروز بلوری برگزار خواهد شد. حضور هنرمندان و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد، آزاد و رایگان اعلام شده است.

نمایشگاه «غوغای رنگ در طبیعت» تا بیستم اردیبهشت، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود. 

 گالری پردیسان روزهای جمعه و ایام تعطیلات رسمی تعطیل است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانۀ پردیسان، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44000203 تماس بگیرید.

نظر شما