جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۳۹۴۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
اولین نشست کانون «آوای ماندگار» فرهنگسرای امید روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ،ساعت ۱۰ با حضور اعضای کانون برگزار می‌شود.
اولین نشست کانون آوای ماندگار  در فرهنگسرای امید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر؛ کارگاه «آوای ماندگار» با هدف تکریم و توانمندسازی سالمندان و افزایش امید  با حضور فرشاد فولادوند روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۰ در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.
 
کارگاه آموزشی آوای ماندگار با تاکید بر شعار «هیچ گاه برای یادگیری و مشارکت اجتماعی دیر نیست، برای یک بازنشسته همه چیز تمام نشده و تازه ابتدای شکوفایی است»  با حضور شهروندان بالای ۵۰ سال تهرانی برگزار می‌شود.

در این کارگاه فرشاد فولادوند آموزش‌های مختلفی شامل نت شناسی، فن بیان، تکنیک، آواز گروهی، سلفژ، صداسازی و نحوه صحیح نفس گیری و کاربرد آن در موسیقی به اعضا ارائه می دهد.

فعالیت‌های آموزشی و اجرائی برای سالمندان  این گروه شامل ۲ بخش می‌شود که بخش اول آن اختصاص به تمرین برای اجرای آثاری در موسیقی ایرانی همچون «بهار دلنشین»، «امید جانم»، «منتظرت بودم» ، « بردی از یادم»، «خوشه‏چین»، «نازنین مریم» و «گل گلدون» و ... دارد و بخش دیگر هم مربوط به تمرین برای اجرای آثاری در زمینه موسیقی نواحی ایران در تمام جغرافیای این سرزمین است.

گروه کر «آواهای ماندگار»  نخستین گروه کر سالمندان (جهان دیدگان) در فرهنگسرای امید است که از سال ۱۳۸۴ آغاز به فعالیت نموده و تا حالا کنسرتهای مختلفی نظیر اجرا در برنامه های مختلف فرهنگی هنری خصوصاً در مناسبت های روز سالمند، جشنواره ها و همایش های مختلف در صدا و سیما، برج میلاد و وزارت کشور را داشته است.

علاقمندان می توانند سه شنبه ها از ساعت 9 تا 11 به فرهنگسرای امید به نشانی میدان شهدا،خیابان ۱۷ شهریور ، خیابان خشکبارچی ، بوستان خیام مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33303842 تماس بگیرند.

نظر شما