جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۳۹۴۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
نمایش شاد و موزیکال «گرگ می‌آید می‌بردت» از روز سه‌شنبه ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۷ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا به روی صحنه می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال «گرگ می‌آید می‌بردت» نویسندگی شهرام ‌کرمی و به کارگردانی مریم ‌کاظمی از روز سه‌شنبه ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۷ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایشنامه آمده است لولک مترسک مزرعه از خاطراتش داره میگه، یکی از این خاطرات، داستان ونوش یکی از گوسفندای مزرعه اس که گم شده و سر از جنگل در میاره، تو جنگل با یه گرگ به اسم کوهستان آشنا میشه و باهاش دوست میشه، از یه طرف دیگه تو مزرعه همه دارن دنبال ونوش میگردن که ونوش به همراه کوهستان وارد مزرعه میشه، همینجور که ونوش داشته مزرعه رو به کوهستان نشون میداده اهالی مزرعه اونا رو میبینن و...

این نمایش مناسب گروه سنی سه سال به بالا و به مدت ۳۰ دقیقه با بازی هنرجویان (به ترتیب حروف الفبا) ترانه آل بویه، دیبا پرهام فر، آدرینا ذاکرزاده، سامیار سجادی، دلوان شریفی، آرینا کیقبادی، هلما معینی، علی نقی لو، روشا یزدی زاده و با موسیقی فرید ‌نوایی، طراحی لباس مژگان ‌عیوضی به روی صحنه می رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای نمایش کودک به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس(غرب)، ایران زمین شمالی،جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  ۰۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ - ۰۹۰۵۱۱۱۶۶۹۲ تماس بگیرند.


نظر شما