جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۳۹۴۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «مثبت ۶۵» تا ۲۰ اردیهشت‌ماه در نگارخانه آبی فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.
نمایشگاه گروهی عکس «مثبت 65 »  در نگارخانه آبی فرهنگسرای امید
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این نمایشگاه، ۱۵ هنرمند عکاس با ۲۰ اثر در ابعاد ۷۰×۵۰ آثار هنری خود را در که در جشنواره عکاسی ۶۵+ پذیرفته شده بود را به نمایش می‌گذارند.
از جمله هنرمندان می‌توان به پژمان مولایی ،علی اصغر یوسفی ،مجید حجتی ،الهام صباحی، ابراهیم صفریان برمی، احمد صالحی امیر عنایتی، سعید قاسمی ، سارا رستمی، احمدرضا کریمی ،اسحاق آقایی، محمدعلی خراسانی، احسان جزینی ،امین بذرافشان، پویا بیات و ....  اشاره کرد.

سیده فاطمه مجتبایی جوایزی از جشنواره بین‌المللی کسب نموده و در چندین نمایشگاه گروهی عکس تصویر فصل هم شرکت کرده و جز نفرات برتر گردیده است.

 آثار نمایشگاه مثبت ۶۵ با موضوع اهمیت حضور سالمندان در جامعه و ایفای نقش اجتماعی، نگاهی تازه به پدیده سالمندی از دریچه توانایی ، نقش محوری سالمندان در خانواده و اجتماع، معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های سالمندان به نمایش گذاشته شده است .

گفتنی است،  هنرمندان می توانند آثار خود را به صورت انفرادی و گروهی با موضوعات مختلف هنریدر  نگارخانه آبی در معرض دید علاقه مندان قرار دهند.

 علاقه‌مندان به حوزه عکاسی  می توانند جهت بازدید از ساعت ۱۰ تا ۱۶  به نگارخانه آبی  فرهنگسرای امید واقع در تهران میدان شهدا ،  خیابان ۱۷ شهریور ، خیابان خشکبارچی ، بوستان خیام ، فرهنگسرای امید  مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 333038842 تماس بگیرید.
نظر شما