جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۳۸۸۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
خانه فرهنگ صدف ایستگاه فرهنگی و صلواتی را با عنوان «دوشنبه‌های امام حسنی(ع)» را روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه، در بوستان صدف برگزار می‌کند.
ایستگاه فرهنگی و صلواتی در خانه فرهنگ صدفبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه «دوشنبه‌های امام حسنی (ع)» با هدف ایجاد شور و نشاط در میان مخاطبان روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه، ساعت ۱۶ در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری همچون معرفی کتاب، نقاشی، بازی‌های کودکانه و سرگرمی، قصه‌گویی، میزیادبود، افطاری ساده و ... در بوستان صدف برگزار می‌شود.
گفتنی است در این ویژه‌برنامه کتاب «وقتی بابا رئیس بود» به نویسندگی تقی شجاعی معرفی می‌شود. این کتاب توسط نشر جمکران و در ۲۲۸ صفحه به چاپ رسیده است.
«وقتی بابا رئیس بود» زندگی داستانی رئیس ساده زیست و پرتلاش آموزش و پرورش قم، شهید علی بیطرفان است. این کتاب با نثری روان و زبانی شیرین از زبان فرزند شهید به معرفی شهید می‎‌پردازد. در این کتاب مهدی فرزند شهید علی بیطرفان خاطراتش از پدر را روایت می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه‌برنامه می‌توانند به نشانی به خانه فرهنگ صدف واقع در تهران، پاسداران، انتهای گلستان پنجم، بوستان صدف مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۹۳۲۵۳۵ تماس بگیرند.

نظر شما