کد خبر: ۱۳۹۵۴۳
تاریخ انتشار:۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
در فرهنگسرای بهمن
نخستین اردوی شبانه «بچه‌های رستا» برگزار می‌شود
نخستین اردوی گفت‌وگو محور نوجوانان با موضوع طراحی چالش‌های موضوعی و هدایت نوجوانان در حل مسئله، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای بهمن اجرا می‌شود.
نخستین اردوی شبانه «بچه‌های رستا» برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نخستین اردوی شبانه «بچه‌های رستا» ویژه پسران، با حضور نوجوانان منتخب فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

در این اردو، نوجوانان پسر، علاوه بر ایجاد فرصت صمیمیت بیشتر و امکان ارایه مباحث تربیتی، از طریق بازی و تفریحات گروهی، گفتگو، اکران فیلم و ... تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.
برگزاری گفت‌وگو و مناظره‌ای با موضوع «جرات و جسارت» با حضور "حسین حق‌پناه" کارشناس فرهنگی و حوزه رسانه از دیگر برنامه‌های این اردوی شبانه است.
نخستین اردوی شبانه «بچه‌های رستا» پس از اجرای ۱۴ نشست گفت‌وگو محور نوجوانان با موضوعات مختلف و با هدف تمرین تفکر و استدلال در مسائل حوزه نوجوانی در فرهنگسراهای شهر تهران، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.
نشست‌های «بچه‌های رستا» با هدف آشنایی نوجوانان با تکنیک‌های گفت‌وگو، پرسشگری، تفکر هدفمند و برقراری ارتباط مؤثر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این نشست‌ها می‌توانند به فرهنگسراهای منطقه خود مراجعه کنند.